sobota 22. února 2014

Report z koncertu - 21.2.2014 - Essen, Německo

Hned včera po té, co skončil koncert, navštívil Teruki svůj osobní twitter a poděkoval fanouškům. Jak jinak než 'svojí' překrásnou němčinou (a japonštinou). :)
 


Překlad:
Essen, děkuji! Jsem velmi šťastný! První vystoupení, v Essenu, skončilo. Byla zde legrace.
(Napsáno německy a japonsky)
 
(Video po rozkliknutí na oficiální facebookové An Cafe stránce)
 
Po koncertu nastala pro fanoušky a Mika docela nepříjemná situace. Miku se nezúčastnil VIP akce. A z jakého důvodu? Přečtěte si co vzkazuje svým fanouškům:
 
''Nyappy o(≧∀≦)o Jsem Miku. Děkuji všem co včera přišli. Omlouvám se za to, že jsem včera nebyl na VIP akci. Moc jste i chyběli. Nebyl jsem včera na podiu v nejlepší kondici, ale váš úsměv mi velice pomohl. Uvidíme se znovu. Miluji vás.''
 
Doufáme, že je už v pořádku a dnešní koncert ve Stuttgartu si naplno užije společně s ostatními.
A když už zmiňuji tohle město, dám vám sem první fotografii ze Stuttgartu. Foceno právě Mikuppym.
 
 
An Cafe - Live Cafe Tour 2014 - Nyappy Go Around the World Iv (Official Comment)
A teď oprašte svoji znalost anglického jazyka, protože tohle je pouze s anglickými titulky. :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat