sobota 22. března 2014

An Cafe CZ/SK Street Team slaví své první narozeniny!

Když jsem zakládala tuhle stránku, nikdy mě nenapadlo, že tohle jednou budu psát. Dneska je to přesně 365 dnů, co jsem založila tuhle stránku. Přesně 1 celičký rok co existuje Česko-Slovenský An Cafe Street Team. Původně tedy pouze český. :3 Neuvěřitelná doba, která šíleně rychle utekla.

Začátky byly opravdu těžké a několikrát vypadalo, že se stránka i zruší, ale vždycky jsem si řekla, že už jen kvůli klukům z kapeli to neudělám a budu pokračovat v tom, s čím jsem už jednou začala.

V prvních měsících se mi nabídly hned dvě pomocnice, že mi pomohou vést stránku. Skončily však dříve než začaly. Z patřičných důvodů. Naštěstí se mi jednoho dne ozvala jedna milá dívka s přezdívkou Cherry. Hned se dala do práce a velice mi pomáhá do teď. Před několika měsíci se k nám přidala i naše kamarádka, velká Cafekko, An-chan. Oběma bych chtěla moc poděkovat za jejich práci. Za všechno co pro naši stránku a pro všechny české a slovenské fanoušky dělají. Také až příchodem Cherry se rozhodlo, že se stránka povede i v angličtině, protože náš Street Team navštěvovalo mnoho zahraničních fanoušků.

Dne 23.8.2013 jsme dokonce uspořádali svůj vlastní první sraz pro všechny české Cafekkos. Akce se konala v Olomouckém parku. Počasí nám dopřálo, sešlo se nás poměrně dost, a tak jsme měli možnost oslavit půl roku Street Teamu, Yuukiho narozeniny a samozřejmě i 10 let od vzniku skupiny An Cafe. Sraz se vydařil, o to víc mě mrzí, že sraz k oslavě našeho prvního výročí musel být zrušen. Ale již teď můžeme slíbit, že jisto jistě budou další srazy. Zřejmě tohle léto v našem hlavním městě a někdy poté i opět v Olomouci.

 
 
Adminky An-chan a Cherry společně s jednou českou Cafekko byli před pár týdny na koncertu v Budapešti, který se konal 27.2.2014 v rámci turné Nyappy Go Around The World IV. Měly možnost se osobně setkat s kluky, vyfotit se s nimi, položit jim prá otázek a předat naši vlajku.
Jak jsme se od kluků dozvěděly, Českou i Slovenskou republiku již znali, což nás velice těší.
 
 
Jsou lidé, kteří si řeknou, že vést takovou stránku nedá žádnou práci. Občas něco přidáte a máte odpracováno. Opak je ale pravdou. Někdo musí přeložit všechny zprávy kluků na twitteru, články u fotek na ameblu, hledat nové informace, překládat informace,..poté to dát na stánku, to důležité i na náš vlastní blog, profil na twitteru, zkontrolovat e-mail. A věřte tomu, málo toho rozhodně není a vedeme si i vlastní osobní život a toho času nemáme tolik, kolik bychom potřebovaly.

Ještě jednou děkuji všem Cafekkos a především mým spoluadminkám. Vám všem patří velké díky. Nikdy nebudu litovat toho, že jsem stránku založila. Bye NYAPPY! o()o
 
S pozdravem Teér-chan (zakladatelka Street Teamu).

Žádné komentáře:

Okomentovat