pondělí 3. března 2014

Koncert An Cafe očima Rinako ♡

Proč opět An Cafe? An Cafe je kapela, díky které jsem objevila krásu japonské moderní hudby. Nikdy nezapomenu na moment, kdy jsem je slyšela v roce 2010 poprvé. Byl to song Maple Gunman a já si myslela, že jsou to dívky. Akorát mě trochu mátl Miku. Takhle přece nezní dívčí hlas! Jaké to bylo překvapení, když jsem zjistila, že jsou muži. Moc se mi tomu nechtělo věřit, obzvlášť u Boua ne...
Chvíli trvalo než jsem si na jejich styl hudby zvykla, ale pak už jsem si bez ní nemohla představit jediný den. Plakala jsem u Hibiya on the o new sekai, smála se u dokumentů a neustále si stahovala nové písničky. Asi dva roky jsem je opravdu moc moc milovala (hlavně Kanona...). Můj největší sen byl vidět jejich koncert naživo.
V roce 2012 ohlásili své třetí světové turné. Byla jsem tak šťastná a asi již 5 měsíců předem jsem si koupila svůj lístek na koncert do Budapešti. Ze začátku jsem se moc těšila, ale ještě než se koncert stihl uskutečnit, začala jsem přecházet na tvrdší hudbu. První to byli Gazette a pak Dir en grey. Když jsem vyrazila na svůj první An Cafe koncert měla jsem už plnou hlavu Kyoa a jeho bandu (nejsem příznivec skloňování "Kya"). Přesto jsem si koupila i VIP vstupenku, abych si splnila sen z dětství. Koncert se vydařil, jak nejlépe mohl a stal se nejlepším, který jsem zažila, na velmi dlouhou dobu. Samozřejmě dokud jsem v červnu 2013 neměla tu čest být součást evropského turné Dir en grey. Tento zcela vyprodaný koncert v německém Kolíně plný emocí a nedostatku vzduchu všechno, co jsem doposud zažila, překonal!

Přestože už se dávno nepovažuji za Cafekko, rozhodla jsem se účastnit čtvrtého evropského turné An Cafe. Ani ne kvůli hudbě, ale kvůli skvělým lidem, které jsem minule potkala, a které jsem chtěla znovu vidět, tak také kvůli úžasné přátelské atmosféře, jež před dvěma lety na koncertě panovala.

 
 
27. února Myslím, že to zná každý. Když jde něco moc snadně, musí se to zkomplikovat. Ani tentokrát tomu nebylo jinak. Dva dny před odjezdem do Peště jsem dostala angínu... Ve čtvrtek, v den koncertu, jsem vstala a myslela jsem, že nepolknu. Přemýšlela jsem, jestli vůbec pojedu. Bylo by mi tak strašně zle. Nakonec jsem se rozhodla, že to zkusím. O půl sedmé jsem vyrazila z domů do Zlína, a pak se Student Agency do Brna. V Brně už mě čekala An-chan s Cherry a mohly jsme vyrazit do Budapešti. Dorazily jsme do hlavního města Maďarska poměrně brzy a u klubu už jsme stály o půl třetí. VIP se měli pouštět v pět, takže jsme myslely, že moc dlouho čekat nebudeme. Chyba lávky! An Cafe přijeli pozdě, nestíhali a rozhodlo se, že nás pustí až v šest. Začalo se stmívat a počasí bylo chladnější a chladnější. Pár minut po šesté konečně přišli staffové a začali pouštět. Do klubu jsem vešla jako druhá, u vchodu mi tradičně vyházeli z batohu všechno pití ( a BUDU ho zkoušet dostat dovnitř vždycky...) a pak jsem tedy mohla dovnitř. Obdržela jsem dárečky a pak už přišel manažer Junior san s překladatelkou Midori chan. Všichni byli v dobré náladě a s naším výkřikem "AN CAFE" přišli členové. Jejich kostýmy byly neuvěřitelně barevné, shiny a celkově šílené... Minule to bylo lepší! ( ̄^ ̄) Junior san nás nahnal k sobě, takže jsme od členů stáli asi metr nebo dva. Jako minulý rok jsme měli čas, ptát se členů na otázky, které nás zajímaly. Populární byly originální dotazy typu:
,,Do you know Czech Republic?"
,,Do you know Slovak Republic?"
,,Do you know Serbia?"
 Znali! ٩(^ᴗ^)۶
Poté přišlo na řadu focení. Měli jsme si přinést vlastní foťáky, tak jsem vzala svůj Canon. Nenapadlo mě, že Junior san nebude tušit, co s ním. Japonec a neví, co s japonským foťákem (what a shame!).(*^^*)
Tohle jsou jeho první výtvory:
 
 


 
Pak už to naštěstí bylo lepší.
 


 
 
Po VIP setkání jsme zaujali místa u pódia. K mému údivu nebyly zábrany, které jsou podle mě v klubu 202 důležité, protože stage je opravdu vysoká. Se Sarou jsme si stouply před Kanona (jako minulý rok) a čekaly, až vpustí do klubu ostatní s normálními lístky. Nekonečně dlouhá doba a to bylo lidí málo. V osm večer mohl koncert začít!
An Cafe začali pouštět na stage růžově osvětlenou páru a hrála všem dobře známá úvodní znělka. Členové byli vítání velkým pokřikem, hlavně Kanon a Miku. Koncert začal songem Smile Ichiban Ii Onna. Zvuk byl skvělý, ani ne moc nahlas. Škoda jen, že zanikaly trochu Mikovy vokály. Asi bychom od zvukaře chtěli hodně... 
Během koncertu byli členové nezvykle přátelští a nechávali se od fanynek "osahávat". Pohladit Mikovo rameno, dotknout se Kanonovy basy či si šáhnout na Takuyovo lýtko je milý zážitek. *o*
Setlist teď bohužel z hlavy nevypotím. Ponejvíce hráli staré známé dobré písničky jako Bonds ~kizuna~, Tekesuta Kousen, Cherry Saku Yuuki,... Předvedli i nějaké nejnovější kousky. Bohužel ani nevím, jak se jejich nové skladby jmenují. *ashamed*

♥ Miku byl neskutečně kawaii a pořád se zářivě usmíval. Snažil se co nejvíce zapojit publikum a dával do vystoupení vše. Jedna věc mne však zarazila. Možná je to jen můj pocit a není na něm žádné pravdy, ale postrádala jsem v jeho očích nadšení, tu jiskru, která tam vždycky byla. Třeba jsem si to jen namluvila nebo to bylo způsobeno tím, že mu stále bylo ještě trochu špatně anebo byl zklamán, že přišlo tolik málo fanoušků. To poslední k němu nesedí, opravdu ne... ale kdo ví.
Během VIP mi přišel moc moc unavený a hubenější než minule. Stál trochu přihrbený a působil tak křehce. Jenom jeho velké oči z něho byly. So cute... ℒℴѵℯ❤

♥ Takuya byl neuvěřitelně sekushii a cute zároveň, tak jak to umí jen on! Jeho kytarová sóla, i když krátká, byla naprosto úžasná. Často si s Kanonem střídali strany, a tak jsem měla konečně možnost si ho pořádně prohlédnout. Jeho vlasy jsou dokonalé a má moc jemné ruce!

♥ Kanon byl ještě víc sexy než při minulém tour! Jeho vlasy, oblečení, make up... !! Vše bylo tak dokonalé. *love him* Nikdy nezapomenu, jak se mi podíval do očí a řekl "arigatou", když mi předával podepsané CDčko (které jsem v Budapešti úspěšně ztratila). (´;ω;`)
Už po prvním odehraném songu byl zpocený a ještě víc sexy. Byl zážitek sledovat jeho prsty, jak hrají, tak zblízka! Dával do toho všechno!

♥ Yuuki všechny překvapil! Nevzal si na koncert paruku!! Má moc krásné husté vlasy. Trochu si tím u mě polepšil, ale pořád to bude člen, který mě nejméně uchvacuje.
Bylo rozkošné, když se mu Miku snažil stáhnout kalhoty... ヽ(^。^)丿A měl moc krásnou mikinu!

♥ Teruki se po celý koncert za bicími moc krásně usmíval. Blonďaté vlasy mu naživo moc sluší. Na fotkách je to horší. ^^''

Koncert mi přišel mnohem klidnější než ten rok a půl zpátky. Členové byli méně rozverní, na konci po fanynkách dokonce nelili ani vodu *disappointed*. Působilo to na mě jako ''přijdeme, odehrajeme a odejdeme. ''
Po hudební stránce byl ale naprosto dokonalý. Vytvořili opravdu úžasný setlist a vše skvěle zahráli! Dokonce nebyly žádné technické problémy. Ani Kanonova basa nepřestala najednou hrát jako minule. ^^

Snažila jsem si užít, co nejvíc to šlo. Když člověk nemůže skoro ani mluvit jde to hůř, ale jsem moc šťastná, že jsem to zvládla a jela. Bylo to moc milé!

Speciální merch pro VIP
Plakát, ručník, VIP pass a CD, které jsem ztratila...
 

 
 + bonusová (velmi umělecká) foto autobusu

 
NYAPPARY
☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
 
Rinako

Žádné komentáře:

Okomentovat