sobota 19. října 2013

Rozhovor s adminkami An Cafe CZ/SK Street Teamu 1/3

Máme tu pro Vás připravený exkluzivní rozhovor adminek naší stránky. Začneme naší nejnovější členkou našeho CAT Teamu.

CAT Team: C=Cherry, A=An-chan, T=Teér-chan.

1. Zkus říct něco málo o sobě. --- Takže, mé jméno Aneta nebo-li An, Jsem z Prahy, Otaku, poslouchám VK, Metalcore (Deathcore) a občas i K-pop a snažím se tak nějak začít s cosplayem.

2. Jak dlouho posloucháš An Cafe? --- Popravdě řečeno, poslouchám je jen rok a půl, ale to myslím nic nemění na tom, co pro mě znamenají.

3. Jak si se k nim dostala? --- Heh…no do Wiki jsem napsala ‚japonská hudba‘ a našlo mi to AC a já si řekla: ‚Sakra, to se mi hodně líbí‘ a bylo to. :D

4. Znáš osobně hodně jejich fanoušků? --- Hodně bych neřekla, ale doufám, že je takto třeba poznám. ^^

5. Proč si myslíš, že jsi vhodná osoba na adminování Česko-Slovenské fan stránky? --- No, to je velmi zajímavá otázka a já na ní můžu odpovědět asi jen tohle: An Cafe jsou pro mě něco opravdu úžasného a chci se jim věnovat. 

6. Koho z kluků máš nejradši a proč? --- Tak to je zas naprosto jednoduchý-Miku! Miku je taková moje hvězdička na možná ne-vždy jasném nebi. Opravdu ho velice obdivuji. A proč? Miluju jeho smích, jeho humor, jeho styl, hlas, miluju jeho! ^^

7. Co bys chtěla udělat pro to, abychom je dostali opět do Evropy? --- Pokud bych se k tomu dostala, tak cokoli…jen moc nechci, aby mi u toho bylo vidět do obličeje :DD

8. Kam nejdále bys jela na jejich koncert? --- mít na to prostředky, tak třeba na měsíc!

9. Čím jsou podle tebe An Cafe vyjímeční? --- Hm…nevím, jestli dokážu říct, prostě je to něco, co musíte cítit v srdci. AC nejsou jen kapela, oni jsou životní styl! ^^

10. Zkus napsat malý vzkaz lidem, proč by měli poslouchat  právě An Cafe. --- Protože An Cafe mají skvělou hudbu, oblečení, ale hlavně šíří úžasnou atmosféru a s nima stojí za to žít! Nyappy!!! :33

Žádné komentáře:

Okomentovat