neděle 20. října 2013

Rozhovor s adminkami An Cafe CZ/SK Street Teamu 2/3

Máme tu opět rozhovor s jednou z adminek. Tentokrát s adminkou Cherry!
 
1. Zkus říct něco málo o sobě.
Takže, já jsem Cherry, je mi 18 a bydlím nedaleko Litoměřic. Poslouchám metal, rock a j-rock. K j-rocku jsem se dostala přes kamarádku a velmi jí za to děkuji. (^_^)
 
2. Jak dlouho posloucháš An Cafe?
Na An cafe jsem narazila před sedmi lety, ale opravdu jsem je začala poslouchat asi rok nazpátek.
 
3. Jak si se k nim dostala?
Před sedmi lety jsem je zahlédla v časopise a zaujal mě Bou. Vyhledala jsem Ac  na internetu a začala je poslouchat. Takže mojí první j-rock písní bylo vlastně Smile ichiban Ii onna. Když Bou necelý rok na to odešel, přestala jsem je poslouchat a nevím, jak se mi to povedlo, ale zapomněla jsem na ně.. Když před rokem přišla kamarádka s tím, že poslouchá j-rock a já si ze zvědavosti vyhledávala toho „jejího“ Gackta, vyhledal se mi i obrázek An cafe společně s Bouem a já se začala usmívat. Vybavili se mi totiž vzpomínky z té doby, kdy jsem je slyšela naposledy a od té chvíle jsou Ac ne mojí oblíbenou skupinou, ale mojí srdeční záležitostí.
 
4. Znáš osobně hodně jejich fanoušků?
Bohužel ne, ale snad časem poznám (^_^)  Z fanoušků Ac znám osobně jen Biancu a Arwellu a jsem za ně opravdu moc ráda. A doufám že brzy poznám i moje „sestřičky“ Teér-chan a An-chan :3
 
5. Proč si myslíš, že jsi vhodná osoba na adminování Česko-Slovenské fan stránky?
Ac jsou pro mě něco víc než jedna z oblíbených kapel. Viděla jsem desítky videí, rozhovorů, stovky fotek a slyšela spousty písní a z hlavy vám můžu říct jejich životopisy. Myslím, že to se mi u adminování Ac teamu může hodit :)

6. Koho z kluků máš nejradši a proč?
Nejraději mám Boua. (O tom jak je roztomilý raději pomlčím) Díky němu mě An cafe zaujali už na první pohled. Nejspíš bych o tohle všechno co se teď kolem mě děje (j-rock, srazy, úžasní lidi)  přišla, kdyby mě tenkrát nenapadlo si Ac vyhledávat.
 
7. Co bys chtěla udělat pro to, abychom je dostali opět do Evropy?
Vše! (krom ubližování někomu)  *vzpomněla si na šílenou fanynku J.B.*

8. Kam nejdále bys jela na jejich koncert?
Kdybych měla prostředky tak klidně i do Austrálie, nic jiného by mi v tom nezabránilo. Ale takhle asi jen do Německa, Ruska nebo popřípadě do Francie.. (-_-;)
 
9. Čím jsou podle tebe An Cafe vyjímeční?
Jak už jsem psala, nejsou pro mě jen jednou z oblíbených skupin, jsou pro mě srdeční záležitostí. Myslím že se to nedá takhle popsat..
 
10. Zkus napsat malý vzkaz lidem, proč by měli poslouchat  právě An Cafe.
Myslím, že stačí aby si lidi přečetli jejich životopisy a shlédli pár videí, až zjistí, kolik překážek měli kluci před sebou a že vše dokázali překonat, určitě si je zamilují nebo to alespoň ocení. A i kdyby ne, tak nevadí, hlavně když budou všichni nyappy, to je nejdůležitější ;)
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat