pondělí 21. října 2013

Rozhovor s adminkami An Cafe CZ/SK Street Teamu 3/3

Poslední z rozhovorů adminek naší stránky. Tentokrát se zakladatelkou Česko-Slovenského An Cafe Street Teamu.

1.Zkus říct něco málo o sobě.
Jmenuji se Tereza, ale všichni mi říkají Teér-chan. Je mi 18 let a bydlím poblíž Olomouce. Poslouchám rock, metal, screamo, k-pop a samozdřejmě nesmí chybět ani j-rock.

2.Jak dlouho posloucháš An Cafe?
Tak rok a půl. Přesně nevím. Ze začátku to pro mě byla jen jedna z j-rock skupin. Kamarádka mi musela pomoct se k nim probojovat. Potřebovala jsem čas než si získali moje srdce. A jsem jí za to vděčná.

3.Jak si se k nim dostala?
Nejdříve přes youtube, když jsem hledala nějaký videa s the Gazette a pak už jen právě díky té kamarádce.

4.Znáš osobně hodně jejich fanoušků?
Hodně zrovna ne, ale pár jsem jich poznala na našem prvním oficiálním sraze, který se konal v Olomouci. Doufám, že již za pár týdnů se potkám s mými spoluadminkami, které mám za tu dobu co je znám, opravdu moc ráda.

5.Proč si myslíš, že jsi vhodná osoba na adminování Česko-Slovenské fan stránky?
Nemyslím si, že jsem nějak zvlášť vhodná osoba právě pro tohle. Ale očividně jsem první člověk, kterýho napadlo založit Českou stránku pro tuhle skupinu. (Původně to byla pouze Česká fan stránka, Česko-Slovenskou se stala o pár měsíců později.) Dokáží mě rozesmát když mi je nejhůř, už jen proto je mám tolik ráda.

6.Koho z kluků máš nejradši a proč?
Ze ''staré'' sestavy mám nejraději Boua, je to takový roztomilý zlatíčko. Moc mi tam teď chybí. Teď momentálně hodně zbožňuji i Mika. Je to naprosto úžasný člověk a ještě lepší zpěvák. Má opravdu zvláštní hlas.

7.Co bys chtěla udělat pro to, abychom je dostali opět do Evropy?
Jsem schopná udělat téměř cokoliv. (Neberte to doslova. Nejsem fanoušek Biebera, ale An Cafe.) Teď se určitě zůčastním akce ''Chceme AC do Evropy'', která probíhá stylem ''spam na twitteru'' a pak ještě vymýšlím jednu Street akci o které ještě nemůžu nic bližšího prozradit.

8.Kam nejdále bys jela na jejich koncert?
Mít dostatek peněz a svolení rodičů, tak klidně i na druhý konec světa.

9.Čím jsou podle tebe An Cafe vyjímeční?
Podívejte se na ně a uvidíte. Jsou nádherní, mají talent a dokáží rozesmát i nejsmutnějšího člověka. Nejvíce talentu zřejmě shrábnul Miku, protože psát takový nádherný texty, to umí jen hrstka lidí.

10.Zkus napsat malý vzkaz lidem, proč by měli poslouchat právě An Cafe.
Pusťte si alespoň jednu písničku, uvidíte, že se vám zalíbí. Stojí to za to! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat